Veel gestelde vragen

Hoe ontvang ik de via de mobiele Bancontact betaalde bedragen?

Atos Worldline staat niet toe dat een Bancontact betaalterminal wekelijks of zelfs dagelijks aan een ander bankrekeningnummer wordt gekoppeld. Omdat Brainpoint, naast veel klanten die de betaalapparatuur voor permanent gebruik inzetten, ook zeer veel klanten heeft die een betaalterminal voor korte perioden huren, zijn alle betaalterminals van Brainpoint gekoppeld aan een tussenrekening die op naam staat van de Stichting Derdengelden Brainpoint. Mede hierdoor voldoet Brainpoint aan de eisen die aan zijn gesteld voor het verkrijgen van de Europese vergunning als betaalinstelling. Alle betalingen die zijn gedaan via de gehuurde betaalterminals komen op de centrale bankrekening van de Stichting Derdengelden Brainpoint binnen. De bedragen worden vervolgens direct doorgestort naar de rechthebbende huurders. Er vindt geen verrekening plaats met huur of transactiekosten. Voor het huren van de Bancontact terminal en voor de transactiekosten wordt later een afzonderlijke factuur gestuurd.
Terug naar Veel gestelde vragen